India & Nepal 2014 - Reisverslagen van Lana Donse - WaarBenJij.nu India & Nepal 2014 - Reisverslagen van Lana Donse - WaarBenJij.nu

India & Nepal 2014

Deze zomer reis ik rond in India en Nepal!

Ik begin in de staat Rajasthan, waar ik verschillende steden ga bezoeken. Het reizen ga ik voornamelijk per trein doen en ik hoop hier andere backpackers te ontmoeten met wie ik samen kan reizen! Vervolgens ga ik via Agra en Varanasi naar de grens met Nepal.
In Nepal ga ik een trekking maken met Tamang Travels and Trekking. Verder ben ik van plan de drie koningssteden (Kathmandu, Patan en Bhaktapur) te bezoeken en op de terugreis naar Lumbini, de geboorteplaats van Boeddha, te gaan.

De route heb ik dus in grote lijnen uitgestippeld, maar wie weet wat er nog op mijn pad komt. Ik hoop heel veel moois te gaan beleven en de cultuur van India en Nepal te leren kennen. Je zult het lezen in mijn blogs!

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2014

Ghats, lassi en een Bollywoodfilm

05 Augustus 2014

Time for tea in Ilam & Darjeeling

31 Juli 2014

De geboorteplaats van Boeddha

28 Juli 2014

De Langtang-Gosainkunda-Helambu Trekking

16 Juli 2014

Van India naar Nepal
Lana

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5939

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 10 December 2014

India & Nepal 2014

Landen bezocht: